TSI Main System Update 0.0.34, Modul Channelgroups Update 0.0.14, Modul Client Permissions Update 0.0.12, Modul Servergoups Update 0.0.14, Modul Filetransfer 0.0.13

• Teamspeak Interface Main System Changelog:

• The icon management has been redesigned. The ids should now be properly generated and converted, so that when assigning icons should no longer come to a "convert error"
    • A display error has been corrected in the TS Explorer
    • In TS Explorer individual styles for spacers can now be set

Module server groups, channel groups, client rights and file transfer Changelog:

• The modules have been adapted to the new icon management

Note: The packages for the update server will be ready as soon as possible.

Hast du kurz Zeit? Falls ja, würde ich mich sehr über eine Rezension für eines unserer Produkte freuen. Damit hilfst du nicht nur uns, sondern auch allen anderen Nutzern, denn wir bemühen uns stets aufgrund solcher Erfahrungswerte, Rezensionen und anderen Kriterien das Benutzererlebnis unserer Produkte und Dienstleistungen zu verbessern.

TSI STARTER ABO - TSI GAMING ABO - TSI HOSTING ABO

• The version is now also available via the update server;) I wish a happy new year 2018! ^^

Hast du kurz Zeit? Falls ja, würde ich mich sehr über eine Rezension für eines unserer Produkte freuen. Damit hilfst du nicht nur uns, sondern auch allen anderen Nutzern, denn wir bemühen uns stets aufgrund solcher Erfahrungswerte, Rezensionen und anderen Kriterien das Benutzererlebnis unserer Produkte und Dienstleistungen zu verbessern.

• Update 0.0.36 is now available on the update server. Here again the Icon-Management was reworked.