RC Update - TSI Main System 0.0.60, Modul Servergroups 0.0.25, Modul Channelgroups 0.0.25, Modul Client Permissions 0.0.23

• Teamspeak Interface Main System (RC5) Changelog:

• Optimizations
      • The source code has been optimized in several places
    • Bugfixes
      • Unclear error messages have been revised
      • Minor blemishes in the presentation has been resolved

Module Servergroups (RC4), module Channelgroups (RC4), module Client Permissions (RC4) Changelog:

• Optimizations
      • The source code has been optimized in several places
    • Bugfixes
      • Fixed a bug that caused permission lists to not load properly

Hast du kurz Zeit? Falls ja, würde ich mich sehr über eine Rezension für eines unserer Produkte freuen. Damit hilfst du nicht nur uns, sondern auch allen anderen Nutzern, denn wir bemühen uns stets aufgrund solcher Erfahrungswerte, Rezensionen und anderen Kriterien das Benutzererlebnis unserer Produkte und Dienstleistungen zu verbessern.

TSI STARTER ABO - TSI GAMING ABO - TSI HOSTING ABO

• Daniel

Changed the title of the thread from “RC Update - TSI Main System 0.0.59, Modul Servergroups 0.0.25, Modul Channelgroups 0.0.25, Modul Client Permissions 0.0.23” to “RC Update - TSI Main System 0.0.60, Modul Servergroups 0.0.25, Modul Channelgroups 0.0.25, Modul Client Permissions 0.0.23”.
  • Modul Servergroups 0.0.26 (RC5) Postfix Changelog

• Bugfixes
      • Fixed a bug that caused the icons in the permission lists to not load correctly

Hast du kurz Zeit? Falls ja, würde ich mich sehr über eine Rezension für eines unserer Produkte freuen. Damit hilfst du nicht nur uns, sondern auch allen anderen Nutzern, denn wir bemühen uns stets aufgrund solcher Erfahrungswerte, Rezensionen und anderen Kriterien das Benutzererlebnis unserer Produkte und Dienstleistungen zu verbessern.

TSI STARTER ABO - TSI GAMING ABO - TSI HOSTING ABO